S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Úvod » KNIHY » Marketing » Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie


        

Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Pavel Horňák

 

Skladom: 0 ks
Dostupnosť: na objednávku - skladom o 15 až 30 dní
Číslo produktu: 9788087500941
Rok vydania: 2018
EAN kód: 9788087500941
naša cena bez DPH : 18,96 EUR
naša cena s DPH (10 %):
20,85 EUR
Strážny pes:
Strážny pes
Vydavateľstvo: VeRBuM
Rozsah: 400 strán
ISBN: 978-80-87500-94-1
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

KONTAKTY

Consultee, s.r.o.

Adresa: Mickiewiczova 2

PSČ: 811 07 Bratislava

Email: obchod(a)osobnyrozvoj.sk

Telefón: +421 905 251 396

YTYwZD
Strážny pes
Watch DOG


Informovať na e-mail pri zmene:


       keď cena klesne pod EUR

        keď produkt bude na sklade


Zadajte Váš e-mail: