S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Zadajte prosím email
Používateľ súhlasí s tým, že bude zaradený do databázy predajcu, aby mohol byť informovaný o novinkách, súťažiach a akciách

 

Porovnanie cien na Pricemania.sk

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.

www pesiazona.sk najväčšia nákupná zóna na webe

NOVINKY

arr3Odosielanie pred Vianocami 2016Objednávky z 19.12. do 12:00 pošleme 19.12. a stihnú Vám, prisť s veľkou prevdepodobnosťou do...

KONTAKTY

Consultee, s.r.o.
Mickiewiczova 2
811 07 Bratislava
tel: +421 905 251 396
napíšte nám

 

 

TOVAR V AKCII

naša cena 59,99 EUR
naša cena 6,99 EUR

Vaše NAJ

naša cena 9,01 EUR
naša cena 5,90 EUR

Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Adresa pre zasielanie reklamovaného tovaru:

Consultee, s. r. o., Mickiewiczova 2, 811 07  Bratislava

Zásielku označnte slovom „REKLAMÁCIA“. Výrobok je potrebné zabaliť do pôvodného obalu, priložiť všetku dokumentáciu, ktorá bola s výrobkom dodaná. Taktiež je potrebné priložiť dokument, na ktorom budú údaje:

-          meno a adresa odberateľa,

-          kontakt,

-          označenie výrobku,

-          číslo faktúry,

-          popis závady.

 

Povinnosti kupujúceho

Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť a bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zistených nedostatkov. Kupujúci môže oprávnenú reklamáciu podať jednou z následovných možností:

•             Na e-mailovú adresu prevádzkovateľa

•             Poštou na adresu prevádzkovateľa

•             Telefonicky

 

Povinnosti predávajúceho

Po prijatí zásielky bude výrobok predaný reklamačnému oddeleniu k vybaveniu reklamácie.

Reklamačný protokol je poslaný zákazníkovi emailom alebo poštou do 3 dní od prijatia reklamácie. O priebehu reklamácie sa môže zákazník informovať na telefóne uvedenom v kontaktoch.

Reklamácia spolu s vadou bude vyriešená bez zbytočného odkladu, najneskôr do jedného mesiaca od dňa uplatnenia reklamácie, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. Pri uplatnení reklamácie je nutné predložiť stručný popis závady.

 

Reklamácia uplatnená v záručnej dobe

V prípade oprávnenej reklamácie má spotrebiteľ právo na náhradu poštovného v potrebnej výške. V prípade neoprávnenej reklamácie nemá spotrebiteľ nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie a súčasne ani predajca nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré vznikli na jeho strane.

Nárok na uplatnenie záruky zaniká v následujúcich prípadoch:

•             poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je potrebné riešiť s dopravcom pri prevzatí),

•             neodborným zachádzaním,

•             tovar bol poškodený živlami,

•             tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním.

 

Alternatívne riešenie sporov

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, žed predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamiertavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len "ARS"). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z. z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 Eur. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 Eur s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach:ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

ARS vychádza zo:

- Smernice Európskeho Parlamentu a Rady 2013/11/EÚ z 21. mája 2013 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov;

- Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady č. 524/2013 z 21. mája 203 o riešení spotrebiteľských sporov online a

- Zákona č. 391/2015 Z.z. Zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

 

MGYzM