S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Zadajte prosím email
Používateľ súhlasí s tým, že bude zaradený do databázy predajcu, aby mohol byť informovaný o novinkách, súťažiach a akciách





NaturalCare.SK - grécka prírodná kozmetika

 


Úvod » KNIHY » Učebnice, monografie, slovníky » Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií


        

Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Jarmila Šalgovičová,Jana Urdziková

novinka akcia

 

Dostupnosť: na objednávku - skladom o 15 až 30 dní
Číslo produktu: 9788022737326
Rok vydania: 2012
Vydavate¾stvo: Vydavaťeľstvo STU
EAN kod: 9788022737326
Nemožno uplatniť zľavový kupón
bežná cena 6,70 EUR
naša cena bez DPH : 5,48 EUR
naša cena s DPH (10 %):
6,03 EUR
Strážny pes:
Strážny pes

do košíka:
  ks  
Rozsah: 139 strán
ISBN: 978-80-227-3732-6
Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu, podstatu a prvky unifikovaného právneho režimu ochrany spotrebiteľov i činností súvisiacich s manažérstvom reklamácií a organizáciách i problematiku v Európskej únii a v Slovenskej republike. Publikácia je využiteľná jednak pre študečntov inžinierskeho a doktorandského študijného programu v študijnom odbore Kvalita produkcie, ale rovnako môže poskytnúť cenné a v praxi využiteľné informácie aj študentom iných manažérskych aj technických študijných programov.....

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

Nzc5YTQ
Strážny pes
Watch DOG


Informovať na e-mail pri zmene:


       keď cena klesne pod EUR

        keď produkt bude na sklade


Zadajte Váš e-mail: