S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

 

  250x250-vzdelavaj-sa-online-l2c-1502371599.png

 

Zadajte prosím email
Používateľ súhlasí s tým, že bude zaradený do databázy predajcu, aby mohol byť informovaný o novinkách, súťažiach a akciách

Úvod » KNIHY » Marketing » Marketing malého, stredného a rodinného podnikania


        

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Ľubomíra Strážovská

novinka akcia

 

Dostupnosť: na objednávku - skladom o 3 až 10 dní
Číslo produktu: 9788089710430
Rok vydania: 2018
Vydavate¾stvo: Sprint dva
EAN kod: 9788089710430
Nemožno uplatniť zľavový kupón
bežná cena 19,49 EUR
naša cena bez DPH : 16,48 EUR
naša cena s DPH (10 %):
18,13 EUR
Strážny pes:
Strážny pes

do košíka:
  ks  
Autor: Ľubomíra Strážovská
Rozsah: 156 strán
ISBN: 978-80-89710-43-0
Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov. Podobne sa možno vyjadriť o rodinných podnikoch, ktoré na Slovensku v novodobej podobe vznikali a rozvíjajú svoju aktivitu od roku 1989. V tvorbe teórie o rodinnom podnikaní zostáva teoretikom a pedagógom ešte množstvo bádaní a publikovania vzhľadom na skutočnosť, že legislatívne táto ekonomická kategória nie je ešte dotvorená. Rovnaká situácia je však takmer v každom štáte. Definície sú vytvárané v jednotlivých ekonomikách podľa najlepšieho vedomia, avšak nejednotne. Táto skutočnosť spôsobuje nemalé problémy v rámci Európskej únie. Snažili sme sa čitateľom poskytnúť viaceré teoretické stanoviská, ktoré poslúžia na tvorbu vlastného názoru čo je tiež prínosom. Pri spracovaní predmetnej publikácie, ktorá má slúžiť hlavne potrebám pedagogického procesu sme čerpali, jednak z poznatkov nášho zahraničného študijného pobytu, jednak z domácej publikačnej tvorby. V tejto súvislosti významným zdrojom boli hospodárske noviny so sériou hodnotných článkov o rodinnom podnikaní na Slovensku. Sme povďační aj za štúdiu rodinného podnikania na Slovensku z pera SBA. V neposlednom rade bola použitá aj vlastná výskumná činnosť zameraná na malé, stredné a rodinné podniky.

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

NThjODg
Strážny pes
Watch DOG


Informovať na e-mail pri zmene:


       keď cena klesne pod EUR

        keď produkt bude na sklade


Zadajte Váš e-mail: